Új imázsfilmmel rukkolt elő a DZT

Magazin >

A közel ötperces film hét hónapnyi produkciós időt vett igénybe, és lenyűgöző éjszakai képeket dolgoz fel Németország több mint 70 forgatási helyszínén.

 Turizmus Online 2017-08-21

A GTM Germany Travel MartTM vásár keretében megtartott hivatalos premierjén a film óriási elismerést aratott a nemzetközi utazási szakma több mint 800 key account menedzserénél, illetve Németország turisztikai partnereinél.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott a témához: „A Németországba irányuló utazások több mint 80 százalékát az utazók manapság online tervezik és foglalják le. Ezen a területen egyre nagyobb szerepet játszanak a mozgókép-formátumok. Ezzel egyidőben a digitális média fejlődése megváltoztatja a nézési szokásokat és a felhasználók igényét az online kínálat különlegesen autentikus és minőségi kialakítására. Csak a legmodernebb médiával kápráztathatjuk el mind a potenciális Németország-utazókat, mind pedig a nemzetközi utazási szakma és média képviselőit.”

A filmet a jövőben a DZT a weboldalain, illetve a saját rendezvényein, mint sajtókonferenciákon, prezentációkon, workshopokon, vásárokon és fogadásokon is felhasználja majd. Ezen felül a film természetesen harmadik fél általi felhasználásra – mint újságíróknak, utazásszervezőknek, követségeknek, vásároknak, kiállításoknak vagy főiskoláknak – is a rendelkezésére áll.

Új imázsfilmmel rukkolt elő a DZT

Tetszik a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!