Bp-i képviseletet nyit a dubaji turisztikai hivata

Magazin > Turisztikai hírek

Az Egyesült Arab Emirátusok legnépszerűbb tagja úgy határozott, hogy Közép-Kelet-Európában is képviselteti magát.

 Turizmus Online 2016-08-22

Habár Dubaj már számos nyugat-európai országban képviselteti magát, a döntés, miszerint a mi régiónkban is feltűnnek, azt mutatja, a gazdag Emirátusok tisztában van vele, mekkora potenciál rejlik Magyarországban.

A kampányok szeptembertől veszik kezdetüket hazánkban – azonban nehogy azt gondoljuk, Dubaj csupán a tehetős párokat és a sztárokat célozza meg Magyarországon! A luxuskörülményeiről híres arab emirátus a családokat és az ideális ár-érték arányt előnyben részesítő nyaralókat is szívesen vendégül látja.

A magyarországi jelenlét számos komoly eseményt, együttműködést és médiakampányt foglal magában. A dubaji turizmus fellendítését pedig már számszerűsítették is – vagyis a célt kitűzték: évente 20 millió vendéget várnak 2020-ra a közép-kelet-európai régióból.

A hivatalos, turizmussal foglalkozó szerv a Dubai Turisztikai és Kereskedelmi Marketing (Dubai Tourism and Commerce Marketing - DTCM), melynek feladata, hogy Dubajt globális úti céllá, illetve főkereskedelmi központtá tegye a közép-kelet-európai régióban. Amellett, hogy Dubajt világszerte népszerűsítik, a licencek kiosztásáért, illetve a dubaji szállodai szolgáltatások kategorizálásáért is felelősek – beleértve az ide szervezett utakat és szállásajánlatokat.

Bp-i képviseletet nyit a dubaji turisztikai hivata

Tetszik a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!